2012. június 22., péntek

Blogkóstoló 3.forduló - majdnem Cukkinis-sajtos szendvicskrém


A Blogkóstoló 3.fordulójára Pinkóci blogját kaptam. Nagyön örültem, amikor megláttam, hogy egy vegetáriánus blogot dobott az élet, mert ez a vonal nem áll távol tőlem. Közben bepillantást kaptam nemcsak a gasztronómiai ténykedésébe, de a mindennapjaiba is. Több receptet is kinéztem, de végül, mivel egy kicsit meg vagyok csúszva az idővel és az mindig a főzés rovására megy , így egy nagyon gyorsan elkészíthető ételt választottam, a cukkinis-sajtos szendvicskrémet.
És miért lett majdnem? Mert fejből készítettem, így kicsit átalakult a recept. Lehet, elvesztette a lényegét, de így is nagyon finom:) Ígérem, az első cukkiniból elkészítem az eredeti verziót.Végül ebéd lett belőle és tésztát kapott, de  a maradék kenyéren fogja végezni:)



1 nagy hagyma
1 közepes cukkini
2 paprika

bors
1 gerezd fokhagyma
10 bazsalikom levél
olívaolaj

A hozzávalókat felkockáztam, a hagymát olívaolajon megpároltam, hozzáadtam a paprikát és a cukkinit és folytattam a párolást. Mivel minden nagyon zsenge volt, így pillanatok alatt elkészült. Sóztam, borsoztam, belereszeltem a parmezánt és összemelegítettem. A végén belevágtam a bazsalikomot és belenyomtam a fokhagymát, majd pürésítettem.


Kicsit csaltam, a képen látszik is, hogy a szára már le van vágva. Nekem még csak virágzik a cukkinim, ez anya cukkini bokrán termett, és az enyémnél fotózkodott:), de ebből készült a krém:).
És ezekből a gyönyörű bazsalikomokból:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom! Nekem is virágzik már a cukkini, hamarosan lesz cukkinis tészta itthonról. :-))

    VálaszTörlés