2012. június 4., hétfő

Blogdíj

Díjat kaptam Henitől, amit ezúton is köszönök, Heni nagyrészt paleo ételeket készít, nézzetek be hozzá!

 
A szabályok: Mondj hét dolgot magadról és továbbítsd 15 bloggernek:) 

Gyerekkoromban  kerültem  a konyhát, mert nem szerettem az ételszagot, ez most sincs másképp. Általában a főzésnél szempont, hogy melyik étel elkészítése jár kevesebb szaggal:)

Az egyik legnagyobb és nem múló, mondhatnám örök  szerelmeim a lovak. Korábban volt egy gyönyörű pej kancám, sokat lovagoltam, és volt amikor a hozzáértők szerint is jó lovasnak számítottam:) Mostanában kimaradt, de hamarosan sort kerítek rá. 

Szeretem a meleget, a vizet, a tengert és nagy rajongója vagyok Olaszországnak, különösen Rómának. Bár életem egyik legnagyobb csalódása a Colosseum volt, amíg nem láttam azt gondoltam sokkal monumentálisabb. Ettől függetlenül volt idő, amikor azt hittem csak Rómában lehet élni.

Minden évben karácsony és újév között lazítok és olyankor kibulizom magam, megnézem a Cassablanca-t,  A büszkeség és balítéletet ( 1-6 rész), és elolvasom a Csutorát (Márai a másik örök szerelmem):)

Szeretem figyelni az állatokat, nézni a vizet, a felhőket,  és amikor szántanak:)

Szeretek nyáron korán kelni, még mielőtt felkel a nap és felébredne bárki, és egyedül kiülni a kertbe egy kávéval a rigókhoz. Vagy ha sikerül olyan korán kelni, akkor napfelkeltében  kilovagolni és megnézni az őzeket a párában úszó völgyben. Vagy mászkálni egy ébredező városban. Ezeknek van valami különös,semmihez nem hasonlító varázsa. Ezekben a pillanatokban teljes egységet élek meg  az univerzummal:)

Nagyon egészségesen élek:), DE "bulicigis" vagyok. Naponta elszívok pár cigit és iszom néhány koffeinmentes kávét:)

Rengetem ételkísérletet folytatok, szerintem egyszer ez lesz a vesztem:)

Akiknek továbbadom:)


Néhány név Heni listáján is szerepel, vagy van, aki már mástól korábban megkapta, de nagyon szeretem a blogjaitokat, így mindenképpen nagy-nagy szeretettel szeretnén továbbadni nektek is.

A nevek sorrendje: első a listán, aki utoljára posztolt:)



PO 




10 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat, kedves vagy, hogy nekem is tovább adod:) Sok érdekes dolgot megtudtam rólad, köszi, hogy megosztottatad velünk:)Ha választhatnék, akkor én egy Skóciai kis faluban laknék most, vagy pedig Ausztráliában:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjadhoz! Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! puszi!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a dijat,kedves vagy,hogy rám is gondoltál!:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Krinsz! Őszintén gratulálok, és köszönöm, hogy gondoltál rám, jól esik!
    No de a cigi.... ejnye!
    Andrea

    (Sajnos csak némi kódfejtéssel sikerült elolvasnom bejegyzésed végét. Mert a karakterek átalakulnak nálam kis nyilakká és egyebekké. Te biztosan nem úgy látod. Hátha másnál is így jelenik meg, nem csak nálam. Nem tudom mi az oka, talán a betűtípus?.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márai írja a Csutorában, bocs, de most nincs időm megkeresni, hogy pontosan idézzem,így kb idézem. A hölgy rágyújtott az egyetlen cigarettára, amit naponta elszívott. A napi egy cigimet, amiatt írtam le, hogy ne legyen olyan idegesítő az egészségmániám:)
      Valamiért betűméretet váltott, nem gondoltam, hogy karaktert is, köszi, hogy jelezted:) Átírtam. Remélem, így már nem kell megfejteni:)

      Törlés
  5. Köszönöm, hogy rám is gondoltál nagyon kedves vagy! :)))

    A kerekterek nálam is titkos írásként jelennek meg a bejegyzés végén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, sikerült elhárítani:) Köszönöm, hogy jelezted.

      Törlés
  6. Nagyon kedves vagy, hogy engem is megajándékoztál ezzel a díjjal. Nagyon köszönöm!!!

    Jó volt olvasni a soraidat, és kicsit megismerni. Így már értem, miért is éppen egy lovas kép van a név mellett, látom imádod a lovakat. Nekünk is volt lovunk, sőt sokszor egyszerre több is. Mellettük nőttem fel, és valami megmagyarázhatatlan oknál fogva nagyon féltem tőlük, még a közelükbe se mertem menni, de mindig tisztelettél néztem fel rájuk.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, krinsz! :)) Érdekes játékká vált ez a díjosztós játék. Mert így most előre és vissza olyan olvasnivalót ad, amin keresztül sok más bloggert is jobban megismerek.
    Hmmm, ilyen kevés férfi blogszerző van, vagy azok nem elég versatile-ok? :))

    Ha nálam is azt olvasod, hogy szeretek napkelte előtt kelni, az nem szerkesztési hiba...! :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm a kedvességed:-))

    VálaszTörlés