2012. május 11., péntek

Egészséghónap - I.forduló

 A játékot a blogszülinapom apropóján indítottam, de az igazi apropó ez a sokkoló hír volt. Emiatt gondoltam olyan játékra, ami az egészséges táplálkozást népszerűsíti. Mindenkinek köszönöm, hogy részt vesz a játékban, vagy ha nem is játszik, de esetleg kicsit jobban figyel a táplálkozásra.

A játékra eddig az alábbi nagyon klassz leves receptek érkeztek, a fotók alá belinkeltem a receptek elérhetőségét.

  1. Trollanyu - Chodnik hideg lengyel céklaleves
  2. Hani - Csicseriborsó leves
  3. Gizi - Citromos-spenótleves polentával
  4. krinsz - Zöld turmix 





Trollanyu Chodnik hideg lengyel céklalevest készített, sokan már találkoztatok vele. Fantasztikus ez a színkavalkád! A recept alapján nagyon finomnak tűnik:) Ki fogom próbálni, remélem ti is!



Hani csicseriborsó levest , de sajnos a gyerekek nem voltak oda érte:( Ettetek már csicseriborsó levest? Én még nem, de ki fogom próbálni, biztos nagyon finom:)


Gizi Citromos-spenótleves polentával receptjét itt találjátok.Nagyon izgalmas ez a citromos-spenótleves! Felvettem a kipróbálandók listájára. Próbáljátok ki ti is!
(A képet nem tudtam beemelni, mert mindig lefagyott tőle az oldal)



krinsz Zöld turmix-2 Vigyázzatok, mert függőséget okoz:)

Még várom a recepteket:)! 

A következő forduló 2011.05.17.

 Addig is táplálkozzatok egészségesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése