2012. április 1., vasárnap

Baileys


Egyszer vettem a „lányoknak” (anya és tesóm)Baileys-t és emlékeztem, hogy oda voltak, hogy milyen finom.  Én nem iszom egyáltalán, nem amiatt, mert nem egészséges, hanem mert rosszul vagyok még egy  konyakos meggytől is:). Ha már annyira jó, gondoltam készítek nekik egy kis húsvéti meglepetést. Néztem  recepteket de balesetveszélyesek  és egészségtelenek  voltak:), mivel sűrített tej és karamellizálás is szerepelt a receptben,  így maradtam Timi „egyszerűen, de nagyszerűen „ verziónál.  Egy egészséges életmód blogon nincs sok keresnivalója egy alkoholos italnak, de ha úgy nézzük, ez egy egészségesebb verzió, már ha lehet ilyenről beszélni egy  likőr esetében:) Végülis nem tartalmaz színezéket, szintetikus íz- és aroma anyagokat, nem karamellizált, ( otthoni körülmények között, nehéz beállítani az egészségügyi határértéknek megfelő hőfokot )stb. Gondolkodtam, hogy mézzel készítem cukor helyett, de ezt kicsit viccesnek találtam, gondolom ez a kis cukor nem fog megártani nekik.
 Csak minit változtattam rajta, a cukor helyett nádcukrot, a vaníliás cukor helyett vanília kivonatot használtam. A „lányoknak”  ízlett. Köszönet Timinek a receptért.

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem a receptet, nagyon szuper! Máris mentem, mert szeretem az ilyen fincsi csajos italokat...

    VálaszTörlés