2012. március 12., hétfő

Már ne hozzál mást, esetleg abból a "pizzából", ha van egy kicsi:)


Már napok óta ki akartam próbálni  Kriszta flammkuchen receptjét, de valahogy mindig más volt, ma aztán nem halogattam tovább
 Az ugye szóba se jöhetett, hogy füstölt hús és szalonna kerüljön rá, Először gondoltam a tejfölös-sajtos verzióra, végül az lett, csak kicsit felturbóztam zöldségekkel. Amíg azon gondolkodtam mit tegyek rá, mert a kukorica biztos volt, lévén a sárga iránt a napokban ismételten feltámadt lelkesedésem:) gondoltam, hogy brokklit teszek még rá, de aztán belémvillant, hogy tele van a fagyasztó cukkinivel és cukkini-paprika csomagokkal, innen, már nem volt kérdés még mi kerül rá.

A tészta hozzávalóit lásd eredeti recept, bár én fehér rozslisztből készítettem:)

Ami rákerült:
 ½ vöröshagyma (ez óriás volt)
3 ek. kukorica (konzerv)
4 dkg kecskesajt
2 ek tejföl
2 ek.oliva olaj
12 dkg cukkini, paprika vegyesen (ez fagyasztott volt)
bors

Hagymát megtisztítjuk, hosszában feldaraboljuk, majd az oliva olajon kicsit megpároljuk 1-2 perc. Hozzáadjuk a cukkini-hagyma mixet:) és pár percig még pároljuk. Sózzuk borsozzuk. Belekeverjük a reszelt sajtot és a tejfölt és rátesszük a tésztára.
Aztán mehet a sütőbe.

Úgy tűnik, a nagy sikerre való tekintettel holnap meg kell ismételnem. Legjobb, ha rögtön dupla adagot készítünk, főleg ahol kamaszok is vannak:)


Értékelés
Heni: Te ez k...va finom, nincs még egy kicsi? De tényleg csak kicsi, mert tudod, nekem a káposztaleves, fogyózom:)
Heni: Peti azt mondta :ez „ rohadt jó, eszméletlenül finom", de tesz rá egy kis ketchup-ot”

Utóélet:
Heni: Már tényleg ne hozzál mást, esetleg abból a „pizzából”, ha van egy kicsi:)

Köszönet illéskrisznek a receptért:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése