2012. február 24., péntek

Delimano Séf játék

Decemberben indult a Delimano Séf játék. Beküldtem egy receptemet, de elég hosszadalmas volt a receptek jóváhagyása, így nem foglakoztam a dologgal. Ráadásul marketingelni kellett a recepteket az FB-n, ami egyenlő lett volna azzal, hogy az ismerőseim agyára megyek. Kicsit vicces is lett volna reform kajákkal versenybeszállni a Toskán főzőtanfolyamért, ellenben sorsoltak az az első 100 regisztráló között, amivel egy vokot nyertem, és az első fordulós séf ajándékom egy bögre és egy kanál lett.

Ma megérkezett a nyereményem és az ajándékom.

http://www.facebook.com/DelimanoMagyarorszag?sk=app_4949752878

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok hozzá! Én is regisztráltam, de pont az önreklámozás miatt nem neveztem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)Nagy kár, mert fantasztikus ételeket készítesz, így szegényebb lett a kínálatuk:)
    Mondjuk elég sokat kellett volna dolgozni, hogy bekerülj az első tízbe.Receptek feltöltése, lájkoltatása, ami ráadásul regisztrációhoz kötött. Az ismerősök meghívása a játékba, stb.
    Úgy látom, most indult a termék bevezető kampánya, aminek része a játék. Szinte bárhova kattintottam mostanában a neten, mindenütt a bannereikbe bottlottam.

    VálaszTörlés