2011. december 22., csütörtök

Kukoricalinzer


40 dkg kukorica liszt
3 ek.méz
15 dkg vaj
3 ek.tejföl
1 tk. vanília kivonat
½ citrom héja és leve
1 tojás
cipetnyi só
1 tk. szódabikarbóna
lekvár ízlés szerint
Korábban a Laptopkonyhán garázdálkodtam, és ott botlottam bele ebbe a receptbe. Gondoltam, az egészséges süti és keksz portfóliomat kibővítem vele. Természetesen, mint mindig, változtatni kellett az összetevőkön, mert amiből én is eszem, abban nem lehet cukor. Valószínűleg itt meg kellett volna állnom, mert úgy tűnik, a tejföl nem tudta pótolni, a lecsökkentett a zsíradék mennyiségét, vagy több tejföl kellett volna bele. Elég nehezen állt össze a tészta, gondolom, a kevesebb zsír, illetve nedvességtartalom miatt. Nem aggódtam különösebben, mert a zabkekszek is hasonlóan morzsálódnak. Csak a felét sütöttem meg próbára. Hát nem mondhatnám, hogy rögtön összzebarátkoztunk:)
Ma teszteltem, úgy tűnik ez nem az a süti, amit azonnal ehetünk, hanem pár napot pihennie kell a megfelelő, és élvezhető állag eléréséig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése