2011. december 7., szerda

A határban jártam



Az "út"
Ki tudja milyen nyom ez?

A vágta pályám:)

A nyom:)


Közben éjszaka lett:)
Az egyetlen túlélő:)
Természetgyógyászként, de egyébként is fontos az egészséges életmód, amibe bele tartozik a mozgás is. Igaz a szervóra alapján reggel 3-5 között van a tüdő "órája", ergo ebben az időszakban kellene nagyokat sétálni, vagy legalább lélegezni, de ennyire elszánt nem vagyok, hogy felhúzzam a vekkert és elinduljak a határba. Ezt javítandó esténként szoktam elvinni a kutyát egy gyors sétára, amikor elolvasgatja az üzeneteit és ő is üzen a többieknek.:) De ezt mostanában kihagytuk, mert a köd miatt elég rossz volt a levegő minősége. Inkább csak én mentem a határba jó nagyokat gyalogolni, mert a kutya ekkora távokat nem bír. Erre mondják többen, hogy miért nincs egy rendes kutyád. Rendes ez, de inkább szobába való, mint a határba:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése